حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان افزود: آمریکا با دخالت در سرنگونی دولت مصدق، پس از آن تا پیروزی انقلاب و استمرار جنایتها و مواضع استکباری از هیچ سیاست خصمانه ای بر علیه ملت و کشور ایران دریغ نکرده است.
وی گفت: آمریکا با ترغیب شاه به تصویب لایحه کاپیتولاسیون عزت ایران و ایرانیان را زیرسئوال برد ولی امام خمینی(ره) با سخنان کوبنده خود ماهیت پلید آمریکا و سیاستهای رژیم پهلوی را برای مردم روشن کرد.
امام جمعه گناباد افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام بار دیگر پرده از ماهیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برداشت و کشورهای استکباری که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در معرض خطر می دیدند از هیچ اقدام خصمانه ای علیه ملت ایران دریغ نکردند که از جمله آنها می توان به تحریمهای گسترده اشاره کرد.
وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ دشمنیهای آمریکا را لمس کرده و به وضوح دیده است. آمریکا تا وقتی خوی درندگی و خیانت را ادامه دهد فریاد مرگ بر آمریکا ادامه خواهد یافت. مصداق مرگ بر آمریکای واقعی توسط جوانان انقلابی موفقیت در امر تحصیل، تحقیق، پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
او به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم شناخت ماهیت دشمنان اشاره و بیان کرد: ایجاد بی نیازی اقتصادی و علمی از دشمنان مهمترین جهاد دانش آموزان و دانشجویان است.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.