محمدرضا مهاجری عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار با تیم فولاد خوزستان در مشهد افزود: این مسابقه خیلی مهم بود که بین تیمهای رده‌های چهارم و پنجم لیگ برتر کشور و نه تیمهای کودکستانی برگزار شد.
وی به پنالتی گرفته شده به نفع تیم فولاد خوزستان اشاره و بیان کرد: هنگام زدن پنالتی بازیکن شماره هفت تیم فولاد زودتر وارد محوطه جریمه شد بنابراین زدن پنالتی باید تکرار می ‌شد. خود داور نمی‌توانست پنالتی را قطعی اعلام کند و می گفت کمک‌داور چنین نظری داده اما کمک داور هم می گفت داور اصلی پنالتی را اعلام کرده است.
سرمربی پدیده مشهد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش ادامه داد: در ثانیه 30 بازی گل اول را خوردیم اما خیلی سریع به بازی برگشتیم و حتی از فولاد جلو افتادیم. با موقعیتهای خوب بازی را پیش بردیم اما روی اشتباه داور نتیجه را واگذار کردیم.
وی گفت: تیم فوتبال پدیده مشهد توانایی و ظرفیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما با این شرایط کار خیلی سخت و خسته کننده است.
مهاجری به مصدوم بودن سه بازیکن پدیده که در بازی امروز توپ زدند نیز اشاره و بیان کرد: حیف است بازیکنان ما اینگونه با مصدومیت بازی می‌کنند و تماشاگران هم برای تشویق به ورزشگاه می آیند اما حقمان را به این شکل می‌دهند.
دیدار دو تیم پدیده و فولاد خوزستان عصر امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.