مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دردناک کارگر جوان بین سقف و کابین آسانسور در یک پروژه ساختمانی در حال احداث در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آتشپاد "حسن جعفری" با اعلام این خبر اظهار داشت: وقوع یک مورد حادثه آسانسور دقایقی قبل به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان و گروه نجات ایستگاه مجاور را به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال احداث  10طبقه در محله سرافرازان بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک کارگر 32 ساله حین کار ساختمانی در بالای کابین، به دلیل حرکت ناگهانی و نامشخص آسانسور بین سقف طبقه دهم  و کابینه آسانسور گیر کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عنوان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنها مرگ وی را به دلیل شدت بالای آسیب‌دیدگی تایید و اعلام کردند.
 
آتشپاد جعفری با بیان اینکه علت دقیق این حادثه در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان در همین لحظه به عملیات خود خاتمه و محل را برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.