فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ حسین دهقانپور گزارش داد: این موضوع در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در دستور کار پلیس فتای بینالود قرار گرفت و مشخص شد شاکی جوان از طریق شبکه اجتماعی با زنی آشنا شده که وی پس از پیشنهاد ازدواج و جلب اعتماد به بهانه بیماری مادر دوستش و نیاز فوری به پول مبلغ 34 میلیون ریال از طریق دو کارت عابر بانک دریافت کرده است.
وی ادامه داد: پس از پرداخت این مبلغ زن نه تنها دیگر پاسخ شاکی را نداده بلکه وی را تهدید به شکایت نیز کرده بود. این کلاهبردار توس پلیس فتا شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.


* دستگیری دزدی با 59 فقره سرقت در نقاط مختلف کشور
فرمانده انتظامی نیشابور نیز گفت: با دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در نیشابور از 59 فقره سرقت در شهرهای مختلف پرده برداشته شد.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت اشیاء قیمتی و وجوه نقد از داخل خودرو در محدوده اماکن گردشگری شهر نیشابور کارآگاهان با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقتها به یک نفر دارای سوابق کیفری مظنون شدند. متهم که دارای سوابق کیفری و اهل یکی از شهرهای همجوار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شد.
وی گفت: متهم 45 ساله به 59 فقره سرقت داخل خودرو شامل 10 مورد در نیشابور، پنج سرقت در کاشمر، 10 مورد در شاهرود، 20 سرقت در یزد، هفت فقره سرقت در جاده چالوس و هفت سرقت داخل خودرو در قوچان اعتراف و بیان کرد سرقتها را با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اجاره ای انجام داده است.
خبرنگار: سعید صفارائی **انتشار: حسین کریم زاده
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.