به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: دشمنان اسلام از توان دفاعی و موشکی ایران و اتحاد و حمایت آحاد مردم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در هراس هستند.
وی با تاکید بر لزوم افزایش توان دفاعی ایران برای جلوگیری از گستاخی دشمنان اظهار کرد: با همت نیروهای مسلح مقتدر و توانمند و به کوری چشم دشمنان، قدرت دفاعی موشکی ایران بیش از پیش افزایش یافته است.
وی سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و مسئولان کشور را یادآور شد و گفت: نباید بلاهت و گستاخی های ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل کند، رئیس جمهوری آمریکا خودش را به دیوانگی می زند و تهدید می کند ولی مجلس سنا و کنگره این کشور در ظاهر با وی موافق نیستند.
امام جمعه گناباد با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت عناصر اقتدار کشور از قبیل پیشرفت های علمی، اقتدار نظامی و اقتصادی افزود: باید بصیرت خود را در برابر القائات و ترفندهای دشمنان افزایش داد.
وی به مناسبت سالروز سخنرانی افشاگرانه امام خمینی (ره) علیه کاپیتولاسیون و مصونیت قضایی آمریکائیها در ایران اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی بیش از 60 هزار آمریکایی به عنوان مستشار نظامی و اقتصادی در ایران حضور داشتند و دولت آمریکا برای اینکه دست آنان را برای بی بندو باری باز کند شاه را وادار به تصویب قانون کاپیتولاسیون کرد، به این معنی که اگر یک آمریکایی کار خلاف انجام داد و متعرض نوامیس مردم شد، دادگاه ایران حق محاکمه وی را نداشته و فقط باید به مقامات آمریکا شکایت کند.
وی گفت: امام خمینی (ره) پذیرش قانون کاپیتولاسیون از طرف شاه را نهایت ذلت دانست و این ترفندها و اقدامات سوء رژیم پهلوی را افشا و محکوم کرد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.