به گزارش ایرنا، احمد براداران روز سه شنبه در نخستین جلسه شورای اجتماعی این شهرستان با اشاره به اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران افزود: تلاش اصلی استکبار، جلوگیری از تداوم اهداف انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر تقویت انسجام و همدلی بین مردم و گروههای مختلف ادامه داد: مادامی که وحدت و انسجام ملی برقرار باشد توطئه های دشمن در تضعیف انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برد.
برادران با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: مسئولان در قبال آسیب های اجتماعی مسئولند و برای مقابله با این آسیب ها نیاز به تغییر رویکردهای آموزشی است.
برادران ادامه داد: حاشیه نشینی، آموزش ندادن مهارت های زندگی به فرزندان، اعتیاد، طلاق، ازدواج در سنین پایین برخی از مهمترین آسیب های اجتماعی است.
وی گفت: آموزش و پرورش، موسسات آموزش عالی، روحانیون، دانشگاه های علوم پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و دادگستری از نهادهای مرتبط در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی هستند.
فرماندار سبزوار با اشاره به ضرورت توسعه آموزش مهارت های زندگی در بین فرزندان گفت: آموزش ها باید به گونه ای باشد که در حوزه عملی و کاربردی نیز مورد توجه قرار گیرد و فرد بتواند از این آموزش ها در مسیر زندگی بهره ببرد.
وی افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و داشتن جامعه سالم از مهمترین اهداف آموزش فرزندان توسط نهاد خانواده، آموزش و پرورش و سایر نهادها است.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.