سید جواد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سفر روز گذشته خود به دعوت فرماندار ویژه نیشابور به این شهرستان به منظور شرکت در اولین همایش ملی زن، خانواده و سلامت افزود: در این جلسه قبل و حین سخنرانی با واکنش نامتعارف و توام با عصبانیت نماینده این شهرستان مواجه شدم.
وی عنوان کرد: علت این اعتراض و رفتار هم سخنرانی حدود یک ماه قبل من در شورای اداری این شهرستان و افتتاح پارلمان مشورتی زنان بود که طی آن واژه ای را سهوی با عنوان شهرستان داورزن در 'خراسان غربی' به کار بردم که در انتهای همان جلسه این عبارت را اصلاح کردم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در همان جلسه توضیح دادم که منظورم از این عبارت غرب خراسان رضوی بوده است.
حسینی افزود: هر چند نماینده نیشابور در آن جلسه حضور نداشت اما بر اساس شنیده ها واکنش تندی در فضای مجازی و مجلس شورای اسلامی به این موضوع نشان داد که در جلسه روز گذشته هم ‌ادامه یافت.
وی با بیان اینکه این بانوی نماینده، مورد احترام و از همکاران فرهنگی اینجانب است، اظهار کرد: این موضوع و ماجرا در فضای مجازی و رسانه ای واکنش های متعددی را برانگیخت و حال آنکه باید توجه داشت که امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت و همگرایی هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: در شرایطی که رئیس جمهوری نابخرد آمریکا با سخنان بی منطق و هتاکانه خود علیه ایران اسلامی تلاش می کند ایران ستیزی را ترویج کند اما خوشبختانه موجب اتحاد و انسجام بین المللی علیه خود آمریکا و از سوی دیگر همگرایی و وحدت بی بدیل در داخل ایران شده است، ما باید از رفتارهایی که ‌موجب تشتت جامعه می شود پرهیز کنیم.
حسینی ادامه داد: همه ملت ایران و نیز خراسانی ها و مردم فرهنگ دوست نیشابور و سبزوار و همه اقوام و گروه ها و جریان های سیاسی باید امروز دست به دست هم داده و یکپارچه فریاد مهر و دوستی، اتحاد و انسجام در داخل استان و کشور را به نمایش بگذارند.
وی افزود: امروز باید تمام توان خود را برای توسعه استان و مناطق مختلف به کار بسته و خشم و نفرت خود را برای دشمنان به کار گیریم تا از این طریق وظیفه دینی، تاریخی و عقلی خویش را در قبال انقلاب، امام راحل، رهبری و شهدا و مردم به انجام برسانیم.
روز گذشته برنامه سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در همایش ملی زن، خانواده و سلامت در نیشابور به دلیل اعتراض یکی از نمایندگان این شهر در مجلس، با حاشیه هایی همراه شد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **‌ انتشار دهنده:‌ علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.