حمید بنایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اظهارات اخیر ترامپ نسبت به نقض برجام به عنوان یک معاهده بین المللی و همچنین بکاربردن نام جعلی برای خلیج فارس نشان داد وی در ادامه سیاستهای خصمانه روسای جمهور قبلی آمریکا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نمی کند.
وی ادامه داد: با این وجود چنین اظهارات نابخردانه و کودکانه ای بیش از پیش موجب انزوای آمریکا در عرصه های بین المللی می شود و ملت و مسئولان ایران هیچ هراسی از آن ندارند.
این نماینده مجلس گفت: ادعاهای غیرواقعی و تهمتهای ترامپ چیز تازه ای نیست زیرا روسای جمهور آمریکا بعد از انقلاب اسلامی با عناوین و ادبیات مختلف تهمتها و مطالب خلاف واقعی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران مطرح کرده اند.
وی افزود: این اظهارات مانند سایر ترفندهای آمریکا و قدرتهای استکباری نه تنها خللی در وحدت و همگرایی ملی ملت، مسئولان و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایجاد نمی کند بلکه موجب تحکیم هر چه بیشتر آنها می شود. مردم با افزایش بصیرت و حضور در عرصه های دفاع از دستاوردهای نظام دشمنان را ناکام می گذارند.
بنایی ادامه داد: آمریکا که حامی اصلی گروههای تروریستی نظیر داعش در منطقه است، ملت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با تهمتهای واهی تروریست می نامد. سپاه مانند سایر نیروهای مسلح از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با اقتدار از دستاوردهای نظام و کیان میهن اسلامی در برابر تجاوزات دشمنان دفاع کرده و امروز هم این نیروها گوش به فرمان فرمانده کل قوا در آمادگی کامل در دفاع از کشور هستند.
وی گفت: مذاکرات هسته ای 1+5 یک معاهده بین المللی است و هیچ کشوری نمی تواند آن را نقض کند. کشور ما به هیچ عنوان آن را نقض نمی کند و در صورت نقض آن به هر دلیل با درایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.
این نماینده مجلس افزود: افزایش انسجام ملی و وحدت کلمه از ضرورتهای بخشهای مختلف اعم از قوای سه گانه، مسئولان و آحاد مردم است و تا زمانی که ملت از این همدلی برخوردار بوده و در صحنه حضور دارند دشمنان نمی توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشار: حسین کریم زاده
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.