علی قناویزچی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته 70 هزار نفر در سامانه جهاد خدمت برای خدمات دهی به زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر نام نویسی کرده بودند.
وی بیان کرد: سال گذشته امکان استفاده از همکاری 45 هزار نفر از متقاضیان خدمت فراهم نشد لذا با توجه به پیش بینی رشد 35 درصدی متقاضیان خدمت در سال جاری امکان و فضای خدمت رسانی در عرصه های مختلف در این زمینه افزایش خواهد یافت.
مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین امسال امکان حضور متقاضیان از سایر نقاط کشور نیز به صورت انفرادی و یا هیاتی در مشهد برای خدمت رسانی به زائران پیاده فراهم شده است.
قناویزچی افزود: همچنین امکان استفاده از ظرفیتهای مردمی به صورت یکپارچه به جز شهرداری برای دستگاه های متولی نیز فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: نام نویسی در سامانه جهاد خدمت از 29 مهر مصادف با اول صفر آغاز می شود.
قناویزچی با تاکید بر تقویت فرهنگ میزبانی در پایتخت معنوی کشور، افزود: حضور خادمان افتخاری سبب تغییر سبک زندگی مبتنی بر سیره رضوی در مشهدالرضا(ع) می شود.
پارسال در ایام دهه پایانی ماه صفر 299 هزار زائر پیاده از اقصی نقاط کشور وارد مشهد مقدس شده بودند که پیش بینی می شود این رقم امسال به 330 هزار نفر برسد.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.