اصغر عدالتی اسماعیل زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد متقاضی از طریق بانک های شعب 15 شهر خراسان رضوی تسهیلات ازدواج خود را دریافت کردند.
وی بیان کرد: تسهیلات مذکور در قالب طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران که از مرداد ماه جاری اجرا شده، به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجرای بند (ج) تبصره 16 قانون بودجه امسال موضوع اعطای تسهیلات ازدواج، با هدف کاهش صف انتظار متقاضیان، این اقدام را طی تفاهم نامه ای با بانک مرکزی با اولویت پرداخت تسهیلات به مناطق محروم و به ترتیب تاریخ ثبت نام متقاضیان در سامانه تسهیلات ازدواج انجام داد.
عدالتی اسماعیل زاده بیان کرد: در راستای اجرای طرح مذکور در 31 استان کشور از تاریخ یک مرداد ماه تا 15 مهر ماه امسال، بانک قرض الحسنه مهر ایران در کل کشور 15 هزار و 330 فقره تسهیلات به ارزش یکهزار و 599 میلیارد ریال پرداخت کرد که سهم خراسان رضوی از این میزان در مدت مذکور 85 میلیارد و 100 میلیون ریال بود.
وی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان های مازندران، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین میزان پرداخت تسهیلات ازدواج را در مدت مذکور داشته است.
5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.