سرهنگ نبی‌الله رحمانی روز یکشنبه به مناسبه هفته نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرف این مدت همچنین افزایش 34 درصدی دستگیری سارقان و کاهش تصادفات منجر به فوت در خلیل‌آباد با تلاش ماموران پلیس محقق شده است. از ابتدای امسال تاکنون یک نفر در سانحه رانندگی جان باخته است.
وی همچنین به برنامه جذب پلیس افتخاری در خلیل‌آباد اشاره و بیان کرد: افرادی که دارای مدرک کارشناسی به بالا و علاقه‌مند به فعالیت در نیروی انتظامی به‌ عنوان پلیس افتخاری هستند می‌توانند با ارائه مدارک خود به معاونت اداری مالی فرماندهی انتظامی خلیل‌آباد نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد در اد امه همچنین گفت: پرونده‌های جرائم مربوط به فضای مجازی به دلیل نبود پلیس فتا در این شهرستان به مشهد ارسال می‌شود ولی با راه‌اندازی واحد پلیس فتا سیر رسیدگی به این پرونده‌ها بسیار کوتاهتر خواهد شد. زیرساختهای پلیس فتا در این شهرستان فراهم‌ شده و به ‌زودی فعال می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. خلیل آباد مرکب از دو بخش مرکزی و ششطراز 27 روستا دارد. دو سوم جمعیت این شهرستان شامل 32 هزار نفر ساکن روستاها هستند.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.