* روزنامه صبح امروز:
این روزنامه به نقل از استاندار خراسان رضوی نوشت: بانکها از هفته آینده آماده پرداخت تسهیلات. عکس نخست این روزنامه نیز مربوط به فردی با دستان سوخته و داستان زندگی اوست.

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه نوشت: ائتلاف برای آبادانی شهر. عکس نخست نیز تصویری از مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد به مناسبت هفته نیروی انتظامی است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه در تیتر نخست به نقل از رئیس جمهوری نوشت: برجام پیروزی اخلاقی ما بود. عکس نخست این شماره نیز تصویری از اتاق عمل و عناوین منتشر شده همراه با آن در موضوعات متعدد مربوط به سلامت است.

*ویژه نامه قدس
این ویژه نامه نوشت: وعده مسئولان به سیل زدگان را آب برد. این ویژه نامه با انتشار تصویری از زندگی مردم مناطق سیل زده در خراسان رضوی، تیتر نخست را همراهی کرده است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه تیتر زد: حرکت لاک پشتی به سمت رقابت پذیری. عکس نخست نیز تصویر ریاست جمهوری در مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاهها است با این تیتر به نقل از رئیس جمهوری: یک جناح از اول دیوارش کوتاه ساخته شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
این ویژه نامه در جایگاه تیتر اصلی نوشت:تصویب سند عملیاتی برنامه ششم توسعه استان. عکس نخست این روزنامه مربوط به دیدار مدیر مسئول و خبرنگاران خراسان با جانبازان قطع نخاع در مرکز توان بخشی امام خمینی(ره) است.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.