رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات 12 تیم از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران و توابع، مرکزی، کرمان، همدان، قزوین، هرمزگان، یزد، البرز و بوشهر شرکت کردند.
رضا رمضانی با بیان اینکه شرکت کنندگان در 2 گروه جوانان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: شرکت کنندگان نوجوان در کلاس 65، 150، 250 و 450 سی سی و پیشکسوتان در کلاس 250 و 450 سی سی و در مسافت هزار و 140 متر با یکدیگر رقابت کردند.

*قهرمانی تیم تهران در سومین دوره مسابقات موتورکراس
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی هم با معرفی تیمها و نفرات نفرات برتر این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در بخش تیمی استانهای تهران، خراسان رضوی و کرمان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی هم در کلاس موتور 65 سی سی علیرضا حسین احمدی از هرمزگان، محمدحسین دانشگر از خراسان جنوبی و میلاد هادی نژاد از خراسان رضوی رتبه های برتر را بدست آوردند.
محمد خاکبان رضا ادامه داد: در کلاس موتور 150 سی سی هم محمدحسین دانش پژوه و پیمان علیزاده هر 2 نفر از تهران و ارشیا کریم پور از هرمزگان رتبه های نخست تا سوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه علی برزوزاده از خراسان رضوی، علیرضا پرورش و وفا نادری از تهران هم در کلاس 250 سی سی مقامهای برتر را بدست آوردند ادامه داد: در کلاس موتور 450 سی سی مرات نراقی از تهران، محمد خانی از خراسان جنوبی و اسماعیل صابر از هرمزگان رتبه های نخست را بدست آوردند.
او افزود: در کلاس موتور 250 سی سی پیشکسوتان هم فرهاد عبدالله زاده از تهران، جواد بیدی از خراسان رضوی و امیر عسکری از قزوین موفق به کسب عناوین برتر این مسابقات شدند.
وی گفت: جواد زنجانیان از تهران، اکبر بروشکی از خراسان رضوی و فریدون محمدان از تهران هم رتبه های برتر کلاس 450 سی سی پیشکسوتان را کسب کردند.
مسابقات موتور کراس در هر فصل یک مرتبه برگزار می شود و سومین دوره این مسابقات برای نخستین بار در مشهد برگزار شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.