مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم گفت: با برنامه ها و اقداماتی که در حوزه مددکاری اجتماعی در شهرستان کاشمر انجام شده آمار طلاق در این منطقه طی چهار ماه نخست امسال 30 درصد کاهش یافته است.
حمیدرضا پوریوسف افزود: در همین چارچوب توسعه خدمات مددکاری اجتماعی و مراکز مشاوره مورد توجه است.
وی ادامه داد: کلینیک مددکاری اجتماعی کاشمر با هزینه 120 میلیون ریال تجهیزات در ساختمان استیجاری فعال شده اما آثار آن بر کاهش آسیب محسوس است.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: هشت مددکار در این مجموعه به مردم خدمات می دهند. ارائه خدمات مددکاری در سطوح فردی، گروهی و اجتماعی، تسهیل در ارتباط با منابع اجتماعی، فعالیتهای توانمندسازی، برنامه ریزی، مداخلات، پژوهشهای مرتبط و جلب حمایت خیران و فعالیتهای آموزشی برای خانواده ها و گروهها در راستای توانمندسازی، ارتقا وضعیت اجتماعی و شرایط زندگی از اقدامات این مرکز است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر دو روزه خود به خراسان رضوی صبح امروز در ابتدای ورود به کاشمر علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهر با مردم حاضر در این محل نیز گفت و گو کرد.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستای است. 61 هزار نفر از جمعیت کاشمر ساکن روستاها هستند.
خبرنگاران: میترا عبداللهی و فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
8489/2713/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.