حجت الاسلام نصرالله پژمانفر یکشنبه شب در مراسم شام غریبان در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) فرمود آمده ام تا جلو بدعتها را بگیرم و در مقابله با بدعت و انحراف شهید شد و گرنه مردم جامعه آن روز هم نماز می خواندند و هم ظاهر دینی داشتند.
وی اظهار کرد: دشمنان شبانه روز در حال بمباران فکری نسل جوان و نوجوان کشور هستند و می خواهند باور و عقاید آنان را هدف قرار داده و گناه را عادی کنند در حالی که کار حضرت امام حسین (ع) ایستادن در مقابل بدعتها و انحرافات است.
وی با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی چند هزار شبهه در عقاید دینی پخش می شود گفت: دشمنان در زمینه تمام اعتقادات از توحید، معاد و نبوت تا روابط محرم و نامحرم شبهه افکنی می کنند.
حجت الاسلام پژمانفر افزود: امروز در دنیا گرایش به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) در حال توسعه است و به همین دلیل دشمنان مسلمین، اسلام هراسی به راه انداخته اند تا جلو پیشرفت اسلام را بگیرند.
وی اظهار کرد: قیام حضرت امام حسین (ع) باعث شد که حضرت امام سجاد (ع) و حضرت امام محمد باقر (ع) توانستند بخشی از بدعتها را حذف کنند و امروز هم کسانی حسینی هستند که در مقابل بدعتها ایستادگی نمایند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.