مجید جلالی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم در مشهد افزود: مرتضی آقاخان تنها بازیکن محروم تیم پیکان است. روی ذهن بازیکنان کار کرده ایم تا شایستگیهای خود را در زمین بازی اثبات کنند.

* به جوانان میدان می دهیم
سرمربی تیم سیاه جامگان نیز در این نشست خبری گفت: به جوانان تیم خود میدان می دهیم و در بازی فردا 2 جوان مشهدی را در لیست بازی با پیکان می آوریم تا بازی کنند و بتوانند خود را در فوتبال ثابت نمایند.
اکبر میثاقیان افزود: همه بازیهای لیگ برتر فوتبال سخت است. بازیکنان و کادر فنی ما همگی از جان مایه می گذارند و سیاه جامگان جزو هفت تیم بالای جدول می شود.
وی ادامه داد: در بعضی بازیها که تا کنون انجام داده ایم سیاه جامگان توانمند بوده اما بازی را در لحظات پایانی واگذار کرده است.
سرمربی تیم سیاه جامگانگفت: تیم فوتبال پیکان مربی و بازیکنان پرانرژی و خوبی دارد. به تماشاگران نیاز داریم زیرا حضور آنها بازی را جذابتر می کند. تماشاگران باید در روزهای سختی و خوشی کنار تیم باشند.
تیمهای سیاه جامگان و پیکان عصر پنجشنبه ششم مهر ماه در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد به مصاف یکدیگر می روند.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.