سردار یعقوب علی نظری سه شنبه شب در همایش پاسداشت از ایثارگران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی افزود: دشمنان می خواهند با انحرافات ضد فرهنگی و اخلاقی و با تحریم اقتصادی مردم را از نظام، انقلاب و امام خود جدا کنند.
وی ادامه داد: هر کجا بین اسلام به عنوان منشا و منبع تولید قدرت برای حرکت، امام و امت ارتباط صحیح وجود داشته جامعه اسلامی موفق بوده و جبهه استکبار بدنبال تضعیف یا نابودی هر یک از این سه عنصر اساسی است.
وی اظهار کرد: دشمن بجای اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی، سعودی، وهابی، داعشی و طالبانی را به میدان آورده
و برای جلوگیری از اصل و اساس اسلام ناب، اسلام بدلی را جایگزین آن کرده است و اگر در این زمان به وظیفه خود عمل نکنیم مدیون خون شهدا و هشت سال دفاع مقدس خواهیم بود.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: نسبت به ارزشها باید حساس باشیم آنچه باعث شده کربلا و دفاع مقدس بوجود بیاید را پاس بداریم و غیرتهای دینی را در جامعه توسعه بدهیم. دشمن می خواهد روحیه مبارزه و جهاد را در جامعه اسلامی تضعیف کند.
سردار نظری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در نتیجه ارتباط بین اسلام ناب و ولایت و امت به نتیجه رسید افزود: به برکت شهدا امروز این انقلاب و جبهه حق در یک موضع برتر قرار گرفته و پیروزی نهایی با انقلاب اسلامی است.
شهید محمدرضا سنجرانی روز اول مهر ماه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/507
خبرنگار:مصطفی نخعی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.