فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس بخشی از پیکر خود را فدای ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب کردند.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: دیدار با جانبازان یک یادآوری برای ما است که راه آنها را متوجه شویم و بدانیم دلیل ایثارگری جانبازان چه بود و ما هم در مسیر آنها گام برداریم.

* شهادت طلبی رمز موفقیت است
فرمانده پشتیبانی قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم گفت: شهادت طلبی رمز موفقیت ما است، هر کس در هر درجه و مقامی که باشد اگر از جان خود نتواند بگذرد به جایی نمی رسد.
سرتیپ دوم حسین فیروزیان ادامه داد: ایثار و فداکاری فرهنگی است که امام راحل رشد و گسترش داد و جانبازان هم عاملان به این فرهنگ هستند که با رشادتهای خود امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

* جانبازان نباشند راه را گم می کنیم
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: اگر جانبازان را نداشته باشیم راه را گم می کنیم. این عزیزان پرچمداران بصیرت هستند.
علیرضا کاظمی با بیان اینکه حضور در کنار جانبازان باعث انرژی مضاعف مسئولان از روحیه آنها می شود افزود: احترام و تکریم جانبازان وظیفه همه ما است زیرا این افراد سلامتی خود را برای حفظ استقلال و آزادی کشور و در راه اسلام اهدا کردند.

* نسل کنونی همانند نسل اول انقلاب است
یکی از جانبازان این مرکز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مدافعان حرم نشان داده اند جوانان این کشور اگر از نسل اول انقلاب جلوتر نباشند عقب تر نیستند.
علی اصغر وحیدی افزود: انتظار ما از مردم و مسئولان این است که پشتیبان ولایت فقیه باشند و همه با هم متحد و گوش به فرمان رهبری باشیم.
133 نفر از جانبازان قطع نخاع دفاع مقدس در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد خدمات پزشکی دریافت می کنند.
خراسان رضوی به 17 هزار و 87 شهید، 48 هزار و 384 جانباز و سه هزار و 372 آزاده مفتخر است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/1858
خبرنگار: مصطفی نخعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.