به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه افزود:
دشمن بخواهد یا نخواهد تفکر آزادی بخش انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته و قرن حاضر، هزاره پیروزی مستضعفان و محرومان بر علیه مستکبران و کفر جهانی خواهد بود.
وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور دلاورمردیها و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان اسلام عنوان و اظهار کرد: تبیین و ترویج روحیه ایثار و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی باید در کشور نهادینه و به نسلهای آینده منتقل شود.
حجت الاسلام عصمتی ادامه داد: تفکر انقلابی سیدالشهدا(ع) که در راهبری حضرت امام (ره) تجلی یافته بود، ابهت پوشالی جبهه استکبار را در هم شکست و نظام سلطه را به ضعف و استیصال وا داشت.
وی در بخش دیگری به سخنان سخیف و یاوه گویی های اخیر رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این اظهارات نسنجیده ترامپ و اهانت او به ملت ایران، از روی اقتدار نیست بلکه این هذیان گویی ها بیانگر ضعف و شکست در برابر ملت ایران است.
حجت الاسلام عصمتی با بیان اینکه نمی توان با بد عهدی و نقض پیمان نظام سلطه کنار آمد، افزود: با استقامت در همه عرصه ها و توکل و اعتماد به خداوند متعال، به راه با صلابت و عزتمندانه خود ادامه می دهیم.
همزمان با نخستین روز از ماه محرم الحرام و در آغاز هفته دفاع مقدس رژه یگان های نمونه تیپ 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی، گروه توپخانه 61 محرم، گردانهای بیت المقدس بسیج، فرماندهی انتظامی تربت حیدریه صبح امروز در محل تقاطع شورا تربت حیدریه برگزار شد.
در این آیین یگان های نظامی و انتظامی پیاده و موتوری از مقابل تمثال حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفته و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
6121/507
خبرنگار:علیرضا حسینی مقدم**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.