مهدی فروزان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام این ایستگاه ها باید از نظر امنیتی، بهداشتی و امکانات رفاهی تایید شوند و سپس پروانه فعالیت دریافت کنند.
وی اظهار کرد: ثبت نام در کاروان های زائران پیاده رضوی که برای دهه پایانی ماه صفر قصد تشرف به مشهد الرضا (ع) را دارند نیز از اول مهرماه آغاز می شود.
وی گفت: مدیران کاروان های پیاده در تمام نقاط کشور می توانند با مراجعه به سایت جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی به آدرس www. Zaerin8.ir نسبت به ثبت‌ نام یا تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند.
فروزان افزود: مدیرانی که سال قبل در این سامانه ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام دوباره ندارند و فقط می توانند اطلاعات خود را کامل کنند.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: مدیران این کاروان ها که قصد شرکت در این راهپیمایی را دارند باید با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها و با تایید فرمانداری ها مجوز و معرفی نامه حرکت کاروان را دریافت کنند.
وی گفت: به منظور برنامه ریزی منسجم در این حوزه مقرر شده است ستاد زائران پیاده رضوی در زیرگروه ستاد خدمات سفر استان در اداره کل امور رفاهی زائران استانداری استقرار یابد.
طی دهه آخر صفر سال گذشته حدود 300 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شدند.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.