محمدرضا مهاجری روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم تراکتور سازی تبریز افزود: در اولین مرحله جام حذفی با یکی از مدعیان قهرمانی جام دیدار خواهیم داشت اما چون نگاهی بلند به این رقابت ها داریم برایمان میان تیم ها فرقی نیست.
وی اظهار کرد: تمرینات خوبی انجام داده ایم، به آمادگی خوبی دست یافته ایم و انگیزه بسیار برای روبرو شدن با این تیم تبریزی داریم.
وی گفت: حتی اگر با 70 درصد آمادگی خود به مصاف این تیم برویم، برد از آن ماست.
سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: آمادگی و تمرین بخشی از موفقیت است اما نتیجه نهایی به شرایط روز بازی برمی گردد.
مهاجری در پاسخ به سوالی در باره حضور بانوان در ورزشگاهها افزود: نمی دانم دلایل عدم حضور آنها در ورزشگاهها چیست و با توجه به اینکه شرایط با گذشته فرق کرده است اکنون زمان آن است که ممانعتی برای حضور بانوان در ورزشگاهها وجود نداشته باشد.
وی اظهار کرد: حضور بانوان در ورزشگاهها موجب سالم تر شدن محیط ورزشگاهها و کمک به فوتبال کشور می شود.
وی در باره ورزشگاه امام رضا (ع) نیز گفت: ای کاش این ورزشگاه از ابتدا ساخته نمی شد زیرا در شهرهای دیگر در مورد دلیل افتتاح نشدن این ورزشگاه از ما می پرسند و ما پاسخی برای آنها نداریم.
مهاجری افزود: فاصله حدود 40 کیلومتری شهر با ورزشگاه ثامن تماشاگران را خسته می کند و علاقه آنها را برای حضور در ورزشگاه کم کرده است.
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز در این نشست گفت: پدیده تیم خوبی است و در این فصل بازیکنان خوب و با کیفیتی را جذب کرده است اما تراکتور سازی هم تیم بزرگی است و تمام تلاش خود را فردا در دیدار مقابل پدیده انجام خواهد داد.
علیرضا پژمان افزود: هر دیدار جام حذفی حکم دیدار نهایی را دارد و تیمی که شایسته تر باشد می تواند بر حریف خود غلبه کند.
وی اظهار کرد: جام حذفی هم مانند لیگ برتر برای ما حائز اهمیت است و توجه ویژه ای به آن داریم و امیدواریم بتوانیم گام اول را مقابل پدیده با قدرت برداریم.
طبق قرعه مشخص شده در جام حذفی تیم فوتبال پدیده در اولین دیدار جام حذفی در مرحله یک شانزدهم به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.
این دیدار روز پنجشنبه (فردا) از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشاردهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.