یحیی گل محمدی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم پدیده خراسان افزود: کنترل خوبی روی تیم حریف انجام شد و اجازه ندادیم که تیم آنها شکل بگیرد.
وی اظهار کرد: بازیکنان ما در توپ ‌گیری خوب عمل کردند و در هر 2 نیمه مواردی را که از آنها خواستیم به نمایش گذاشتند.
وی گفت: هر چند بازی سختی بود اما در هر 2 نیمه خوب بودیم و در هر صورت یک تیم باید حذف می ‌شد و هر 2 تیم شایسته بودند.
گلمحمدی با اشاره به اخراج خود از کنار زمین نیز افزود: تصمیم داور سختگیرانه بود و در این بازی صحنه ‌هایی دیدم که داور می ‌توانست به بازیکن حریف کارت بدهد اما این کار را نکرد.

* داور تمرکز لازم را نداشت
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان نیز گفت: نمی ‌خواهم بگویم که داور قصدی داشت اما وی تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت و از زمانی هم که گلمحمدی اخراج شد، از این قضیه بیشتر لطمه خوردیم.
محمد رضا مهاجری افزود: کسانی که بازی را دیدند متوجه شدند که گل دوم تراکتورسازی آفساید بود و ما در بازی با تیم نفت هم گل آفساید خوردیم اما اگر تلاش می‌ شد که حق خود را بگیریم به این شکل در شهر خود گل آفساید نمی ‌خوردیم.
وی اظهار کرد: نبود عبداللهی در دفاع به ضرر ما تمام شد و در 2 لحظه نیز غفلت کردیم و همین موضوع سبب شد نتیجه را واگذار کنیم.
وی گفت: بازیکنان تراکتورسازی فرصت طلب بودند و از موقعیت پیش آمده استفاده کردند.
تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم لیگ حذفی در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد با نتیجه 2 بر یک تیم پدیده خراسان را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.