به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید قربان افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود در دفاع از ارزشهای نظام عمل کردند و اینک نوبت مسئولان است که با عزم جهادی و مضاعف به وظیفه خود در خدمت به مردم عمل کنند.
وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خدمات و تلاشهای دولت یازدهم در زمینه های گوناگون، از دولتمردان دولت دوازدهم خواست با شناسایی ریشه ای مشکلات در زمینه های گوناگون و با عمل به اقتصاد مقاومتی برای توسعه و رونق اقتصادی همت مضاعف داشته باشند.
وی اظهار کرد: کار جهادی به معنای کار بدون برنامه نیست بلکه تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسد و مسئولان باید با الگو پذیری از روحیات شهید رجایی و شهید باهنر و شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان، بهبود اقتصاد و رفع بیکاری را اولویت اقدامات خود قرار دهند.
امام جمعه گناباد گفت: مردم عراق به برکت روحیه جهادی، ایمان و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) به پیروزی های گسترده و تصور ناپذیر در مقابل نیروهای تکفیری داعش که از حمایتهای گسترده مستکبران و ایادی آنها برخوردارند، دست یافته و مناطق بسیاری از این کشور را از وجود تکفیریها پاک کردند.
نماز عید سعید قربان در بیش از 40 مسجد مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد اقامه شد.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.