به گزارش ایرنا، ،محمد سعیدی‌ کیا روز چهارشنبه در جمع مردم شهر 6 هزار نفری جنگل شهرستان رشتخوار ارزش املاک واگذار شده مزبور را 160 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسناد املاکی که در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دارد به ‌صورت رایگان به مردم اهدا می‌ شود.
وی افزود: سند املاک به عنوان پشتوانه اقتصادی و قضایی برای دارنده آن بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: چهار هزار فقره سند از املاک شهر جنگل نیز باید تنظیم و به مردم این شهر واگذار شود.
سعیدی‌ کیا به آمار واگذاری سند مالکیت املاک بنیاد مستضعفان در کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون 46 هزار و 500 فقره سند مالکیت در کشور به ارزش هفت هزار میلیارد ریال به مردم واگذار شده است.
وی افزود: هدف از این اقدام گشایش مشکلات مردم است که بتوانند با آرامش و آسایش زندگی کنند.
وی همچنین با اشاره به خشکسالی در منطقه جنگل و شهرستان رشتخوار اظهار کرد: در راستای اشتغال و خدمات بهتر به مردم روستاهای کشور با استانداری ها، بانک سینا و بنیاد علوی تفاهم نامه ای امضا شده که مردم با ارائه طرحهای اشتغالزا وام با سود هشت درصد دریافت کنند.
وی گفت: تمام کارآفرینان روستایی می توانند با ارائه طرحهای اشتغالزایی در مناطق محروم از این وام که سالانه به هر استان 200 میلیارد ریال تخصیص می یابد، استفاده کنند.
شهرستان رشتخوار در استان خراسان رضوی دارای 65 روستا، 2 شهر، 2 بخش و 65 هزار نفر جمعیت است که بخش جنگل در 120 کیلومتری مرکز این شهرستان با محرومیت شدید مواجه است.
7493 / 6053 خبرنگار: حسین خاکشور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.