محمد علی نبی پور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مدت با پیگیری های مسئولان ذیربط بیش از 9 میلیارد ریال برای تسطیح و زیرسازی آسفالت حدود 61 هزار متر مربع معابر روستاهای گناباد اختصاص یافت.
وی افزود: آسفالت رایگان 25 روستا به میزان پنج هزار و 845 متر مربع و اختصاص 150 میلیارد ریال برای اجرای دیگر طرحهای عمران روستایی از دیگر اقدامات برای توسعه این مناطق در دولت یازدهم به شمار می رود.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه و تکمیل زیرساختهای روستایی شامل آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی و توسعه و عمران و بهبود فضای کالبدی این مناطق در گناباد داشته است.
فرماندار گناباد گفت: برای حمایت از کشاورزان در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید 27 هزار و 467 تن جو، گندم و ذرت دانه ای و کنجاله سویا در مجموع به ارزش 213 میلیارد و 384 میلیون ریال به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان گناباد خریداری شده است.
وی خرید حمایتی یک هزار و 620 تن شیر خام، احیا و مرمت قنوات به طول هفت هزار و 480 متر با هزینه 14 میلیارد ریال، اجرای 240 هکتار طرحهای آبیاری نوین با هزینه 10 میلیارد ریال و رشد 309 درصدی سرمایه گذاری و 125 درصدی اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت و معدن این شهرستان را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد.
وی از افزایش 47 درصدی پرداخت تسهیلات برای تکمیل زیرساختهای شهرک و نواحی صنعتی گناباد در دولت یازدهم در مقایسه با دولت دهم خبر داد و افزود: 25 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساختهای شهرک و نواحی صنعتی گناباد پرداخت شد.
نبی پور اظهار کرد: گاز رسانی به 90 واحد صنعتی، پرداخت 192 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 91 طرح صنعتی و معدنی و صدور 48 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 721 میلیارد ریال و 12 پروانه معدن با ذخیره 5.4 میلیون تن و سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم در گناباد است.
وی گفت: همچنین در بخش آب و فاضلاب روستایی در دولت یازدهم 150 میلیارد ریال برای نگهداری و توسعه شبکه و حفر چاه جدید آب شرب روستایی هزینه شد.
وی افزود: 2 میلیارد و 767 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی نیز برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان در چهار سال دولت یازدهم پرداخت شد.
فرماندار گناباد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه و تکمیل زیرساختهای روستایی شامل آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی و توسعه و عمران و بهبود فضای روستایی داشته است.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.