* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'ترسیم شرایط سیاست خارجی و تشرویح وضعیت اقتصادی' به مصاحبه شب گذشته رئیس جمهوری اشاره کرد و تیتر زد: نگاه امیدوارانه روحانی.
'پاسخ جهانگیری به ضرب الاجل لاریجانی و ورود دادستان مشهد به پرونده موجهای خروشان' از دیگر عناوین روزنامه خراسان هستند.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان اصلی این ویژه نامه 'قطار برقی همچنان در ایستگاه بی پولی' است که طی آن معاون راه آهن از تامین نشدن سهم 15 درصدی ایران در فاینانس برقی سازی خط آهن مشهد -تهران خبر داده است. عکس نخست نیز اختصاص به تصویری از موشکهای ضدهوایی دارد و زیر آن به نقل از فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شمال شرق کشور نوشت: آسمان امن ایران.
'پرونده کاسپین به قوه قضاییه ارسال شد، تشییع پیکر هشت شهید گمنام در چار شهر استان، آب شرب، سرگرمی آخر هفته مرفهان' از دیگر عنوانهای این ویژه نامه هستند.

*روزنامه قدس
این روزنامه تیتر زد: تحریمهای مالی و بانکی همچنان پابرجاست. عکس اصلی هم از ورزشگاه امام رضا(ع) می باشد که با روتیتر 'بررسی ادعاهای برنامه 90 و مسئولان محلی درباره استادیوم امام رضا (ع)' به موضوع آماده و تکمیل بودن یا نبودن این مجموعه ورزشی در مشهد پرداخته است.

*ویژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه 'تشریح تخلفات و کم فروشیهای اصناف و سازمانها' را تیتر نخست خود انتخاب کرده است. 'جشن ولایت علوی در 94 بقعه متبرکه خراسان رضوی و آغاز برداشت خرما از نخلستانهای طبس' دیگر عناوین این نشریه هستند.

*روزنامه صبح امروز
این روزنامه به نقل از وزیر آموزش و پرورش درسفرش به مشهد تیتر زد: پس از 40 سال مشکلات آموزش و پرورش پابرجاست. 'رشد 9 درصدی ارزش صادرات استان، مسمومیت در پارک آبی و تریبونها به گردشگری مشهد آسیب نزنند' از دیگر عناوین این روزنامه هستند.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه زیر تیتر 'طرح بازنگری تراز نیست' به نقل از رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به حذف تراز صفر و بار مالی 50 هزار میلیارد ریالی طرح جدید بهسازی اطراف حرم، آن را عملیاتی ندانست.
'دخل و خرج با هم نمی خواند، نگارخانه داری عشق می خواهد و رکورد استان در جذب سرمایه گذار' از دیگر عناوین این روزنامه هستند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشار: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.