سرانه فضای ورزشی در استان شش میلیون 400 هزار نفری خراسان رضوی بدون احتساب فضاهای ورزشی نهادهای اداری و دولتی حدود 50 سانتیمتر است
علیرضا رشیدیان عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از استخر تخصصی قهرمانی شنا در مشهد با نام 'شهید حججی' افزود: خراسان رضوی استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی گوناگون و سهم قابل توجهی در ورزش قهرمانی کشور دارد که نیازمند توجه بیشتر در زمینه فعالیتهای ورزشی است.
وی ادامه داد: ورزش در بخش هویت اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و موجب می شود انگیزه جوانان در میادین قهرمانی بیشتر شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: هوا و غذای پاک و ورزش سه زیرساخت سلامت جامعه است که دولت با برنامه ریزی و تامین زیرساختهای مناسب به دنبال ترویج آن در جامعه می باشد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی افزود: بسیاری از جوانان ما برای دفاع از حرمهای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مقابله با دشمن پرداخته اند و در این میان شهید حججی رویش نوینی از فرهنگ اسلامی در بین جوانان است.
رشیدیان ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از افراد فکر می کردند این جوشش و خروش برای مقابله با ظلم دیگر در بین جوانان ما وجود ندارد اما جانفشانیهای شهیدانی مانند شهید حججی ثابت کرد که همچنان چمرانها، باکریها و همتهای زیادی در کشور هستند.
وی گفت: رشادتهای شهیدان هرگز فراموش نخواهد شد و یاد و خاطره افراد جوانی مانند شهید حججی روش و منش پهلوانی در جامعه قرار می گیرد.
خبرنگاران: حسین عباسی و میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.