محمدعلی اعتمادی روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: غالب متقاضیان و کارآفرینان صندوق کارآفرینی امید جوانانی هستند که از تجربه یا تخصص لازم در زمینه‌های مختلف برخوردارند و با حمایت این صندوق زمینه ورود آنها به بازار کار مهیا می شود.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تاکنون 366 فقره تسهیلات اشتغالزایی بدون سود و بدون سپرده‌گذاری از محل اعتبارات دولتی با اعتبار 82 میلیارد و 527 میلیون ریال در قوچان پرداخت شد که توانست 492 نفر را به صورت مستقیم مشغول کار کند.
رئیس صندوق کارآفرینی امید قوچان گفت: بطور میانگین به هر بنگاه 225 میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافت و این در حالی است که سرانه تسهیلات پرداختی برای هر شغل 168 میلیون ریال بوده است.
وی افزود: در حوزه تسهیلات ازدواج نیز در طول فعالیت دولت یازدهم 20 میلیارد و 70 میلیون ریال وام ازدواج به تعداد 329 نفر از زوجین جوان قوچانی پرداخت شده است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.