به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار قادر کریمی افزود: در پی گزارش 2 فقره ربایش کودکان در تربت جام با انگیزه سرقت طلای آنها و رها کردن آنان در حاشیه شهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار کرد: بررسی ‌های پلیسی حاکی از آن بود که زن جوان عامل این سرقت ‌هاست که سرقت مشابهی را نیز در شهرستان باخرز انجام داده است.
وی گفت: متهم مزبور در حالی که کودکی همراه داشته به یک طلا فروشی در شهر باخرز مراجعه و مقداری طلای بچه گانه را به این فرد فروخته بود.
سردار کریمی افزود: طلا فروش یاد شده که فروشنده طلاهای سرقتی بود دستگیر و مشخصات متهم اصلی پرونده را که زنی جوان است در اختیار پلیس قرار داد.
وی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تربت جام با اخذ نیابت قضایی به منطقه مشهد ریزه تایباد اعزام و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس متهم را در اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی گفت: متهم زن مطلقه تبعه خارجی است و در بازجویی ها اعتراف کرد که با زیر نظر داشتن کودکان خردسالی که طلا به همراه دارند، آنان را به بهانه دادن خوراکی ربوده و با تاکسی های بین شهری به محل دیگری انتقال داده و طلاهای آنان را سرقت می کرد.
سردار کریمی افزود: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.