وزیر کشور از بهره‌برداری پنج هزار و 255 مورد از این پروژه‌های مربوط به دهیاری‌ها و هزار و 527 مورد در حوزه شهرداری‌ها در طول هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دوشنبه در مراسم بهره‌برداری همزمان 446 پروژه شهرداری و دهیاری‌های خراسان‌رضوی در مراسمی در مشهد، مبنای امنیت، سیاست و اقتدار حکومت در کشور را مردم دانست و اظهارکرد: پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی مردم هستند و نسبت به تامین حداقل شرایط زندگی آ‌نها باید رسیدگی شود.

وی افزود: مردم پایه‌های انسجام، وحدت و هماهنگی هستند. در واقع مشکلات مردم در هر مرحله‌ای باید حل شود و تکریم ارباب رجوع از سیاست‌های اصلی دولت است. کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به‌رغم وجود اقلیت‌ها و اقوام مختلف از انسجام، وحدت و همدلی بالایی برخوردار است

وزیر کشور درباره اشتغال گفت: ایجاد سالانه یک‌میلیون شغل نیازمند 775 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است و تامین این رقم در قالب بودجه عمومی دولت امکان‌پذیر نیست لذا باید با کمک مردم و بخش‌خصوصی محقق شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط امن و پایدار برای سرمایه‌گذاری و همراهی دستگاه‌های مختلف در این زمینه عنوان کرد: همه مسئولان باید با همدلی و همکاری در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند تا شرمنده مردم، امام و رهبری نشویم.

رحمانی فضلی درباره تقویت حوزه سرمایه‌گذاری گفت: باید با مشارکت و همراهی مردم و کمک دولت در قالب بسترسازی‌ها، رفع موانع تولید، اعطای تسهیلات و پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی موضوع سرمایه‌گذاری و تولید را در کشور رونق بخشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.