برای اجرا و راه اندازی این طرحها شامل دهیاری نوده گناباد، نمازخانه آموزشگاهی روستای روشناوند، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی روستای برجوک و افتتاح چهار خانه بهداشت در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان است در مجموع 11 میلیارد و 310 میلیون ریال هزینه شده است.
فرماندار گناباد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ساختمان دهیاری روستای قنبرآباد با زیربنای 110 مترمربع و هزینه 640 میلیون ریال ساخته شد.
محمد علی نبی پور ادامه داد: خانه های بهداشت در روستاهای بخش مرکزی نیز پنج میلیارد و 200 میلیون ریال و یک واحد نمازخانه آموزشگاه فدوی روستایی روشناوند یک میلیارد ریال هزینه در بر داشتند.
رئیس اداره اب و فاضلاب روستایی گناباد نیز از بهره برداری طرح اصلاح و توسعه شبکه آب شرب روستای برجوک و نجم آباد با هزینه چهار میلیارد و 470 میلیون ریال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح در مجموع 160 مترمکعب مخزن احداث و بهسازی شد.
محمدرضا ابراهیمی همچنین از بهسازی دو کیلومتر شبکه توزیع و 8.3 کیلومتر اجرای خط انتقال آب خبر داد و افزود: در قالب این طرح 15 باب حوضچه احداث و 90 مورد اصلاح انشعاب انجام شده است.
وی گفت: با افتتاح این طرح هزار نفر از ساکنان روستاهای منطقه استاد بخش مرکزی زیر پوشش خدمات تامین آب شرب قرار گرفته اند.
طی هفته دولت 52 طرح در حوزه های صنعت، مسکن، آموزش و فرهنگ، زیربنایی و زیرساختی، عمران روستایی و کشاورزی با هزینه 230 میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری می رسد.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.