فرماندار جوین عصر یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یک گاوداری30 راسی با هزینه 10 میلیارد ریال در روستای عباس آباد عرب، 2 طرح استخر ذخیره آب و آبیاری نوین با هزینه هر کدام 3 میلیارد و 400 میلیون ریال در روستاهای حکم آباد و خرم آباد به بهره برداری رسیدند.
حسین جمشیدی افزود: طرح کشتارگاه و دستگاه پیش سرد کن نیز با هزینه 500 میلیون ریال در زیربنای 80 مترمربع در روستای حکم آباد بهره برداری و ساختمان دهیاری روستای کروژده با زیربنای 100 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شدند.
فرماندار جوین ادامه داد: یک واحد مسکن مدد جویی با اعتباری بالغ بر 410 میلیون ریال در روستای حکم آباد به بهره برداری رسید. دارالقرآن نیز با زیربنای 250 مترمربع و اعتبار یک میلیارد 750 میلیون ریال در شهر نقاب کلنگ زنی شد.
بخشدار ششتمد شهرستان سبزوار هم گفت: سه ساختمان دهیاری در روستاهای بجدن، سنگرد و چشمه آوش با اعتبار 2 میلیارد و650 میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
مجید کریمی ادامه داد: یک واحد خانه عالم در روستای حسین آباد با هزینه 520 میلیون ریال و کتابخانه روستای بجدن نیز با هزینه 230 میلیون ریال بهره برداری شدند. پارک روستای چشمه آوش با اعتبار 250میلیون ریال و کانال جمع آوری آبهای سطحی روستای نوبهار هم با هزینه 750 میلیون ریال نیز افتتاح شدند.
ششتمد در 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.
خبرنگار: حسین آزادمنجیری **انتشار: حسین کریم زاده
7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.