رضا فلاحی عشرت آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه طرح خانه بهداشت هرکدام با زیربنای 90 متر و هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال در روستاهای نامن، فیض آباد و باشتین دایر شدند.
وی ادامه داد: همچنین سه طرح پست برق 75 کیلو ولتی و شبکه فشار قوی و ضعیف در مجموع به طول 700 متر در روستاهای چشام، حسین آباد و مهر هر کدام به ارزش 450 میلیون ریال افتتاح شدند.
او گفت: چهار حلقه چاه و 14،5 کیلومتر شبکه انتقال آب کشاورزی برای 120 هکتار زمین کشاورزی با هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریال در روستاهای نامن و باشتین از دیگر طرحهای افتتاح شده امروز بودند.
فرماندار داورزن افزود: آبرسانی روستای مهر به طول 20 کیلومتر و هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید که روستاهای در طول مسیر از جمله کوشکباغ و طزر نیز از آن بهره مند شدند.
وی گفت: همچنین بوستان روستایی حسین آباد به مساحت 700 متر با هزینه 450 میلیون ریال امروز افتتاح شد. افتتاح کانال بتونی آبرسانی روستای چشام با هزینه 250 میلیون ریال از دیگر طرحهای افتتاح شده بود.
بخشدار باشتین نیز گفت: امروز طرح پست برق 75 کیلوولتی روستای نامن با اعتبار 800 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
محمدولی نجفی افزود: همچنین 2 طرح بوستان روستا در روستاهای فیض آباد و مهرآباد هر کدام به مساحت 750 متر و اعتبار هر کدام 450 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
داورزن بر اساس مصوبه هیات وزیران سال 1391 از سبزوار جدا شد و به شهرستان ارتقاء یافت. این شهرستان دارای دو بخش، چهار دهستان و یک شهر است. داورزن در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حسین آزادمنجیری **انتشار: حسین کریم زاده
7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.