مجید علیخواه روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: دنیای امروز، دهکده کوچک جهانی و دوره ارتباطات از طریق فضای مجازی است و باید با ایجاد سازوکار دقیق و راهکارهای درست صاحبان صنایع را راهنمایی کرد تا در مواجهه با مسائل مختلف محکم گام بردارند.
وی بیان کرد: این شرکت نوپا با عنوان 'سامانه فود صنعت' به نشانی www.foodsanat.com در قالب یک نمایشگاه و فروشگاه آنلاین مواد اولیه خام در حوزه صنایع غذایی، قطعات مورد نیاز ماشین آلات صنعت غذا، تمام لوازم آزمایشگاهی، مقالات علمی مرتبط با صنایع غذایی، ظروف و کلیه بسته بندی های مربوط به صنعت غذا را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
وی اظهار کرد: راه اندازی این سامانه به افراد، حتی در دورترین نقاط کشور این امکان را می دهد تا از به روزترین و کیفی ترین محصولات غذایی استفاده کنند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: این سامانه به کاربران اجازه انتخاب می دهد تا با کمک مشاوران، در بین انبوهی از مواد غذایی، ماشین آلات و انواع بسته بندی ها، بهترین را انتخاب کنند.
علیخواه اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان به مشکلی در فرمولاسیون و نصب ماشین آلات برخورد کنند مشکل آنها به صورت آنلاین به سامانه منتقل و از طریق مشاوران مستقر در مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و پژوهشکده صنایع غذایی رفع می شود.
وی گفت: سامانه فود صنعت در دسترس مخاطبان سراسر کشور است و تلاش می کند علاوه بر ارسال سریع کالاهای ایرانی، نسبت به تضمین کیفیت آنها مراقبت کند.
وی ادامه داد: شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی علاوه بر حمایت از 20 واحد صنعتی برای حضور در این نمایشگاه اقدام به دریافت غرفه و معرفی محصولات نمایشگاه دائمی واحدهای صنعتی شهرک فناوری صنایع غذایی کرده است.
وی اظهار کرد: با رایزنی این شرکت، برنامه ریزی برای حضور تجار و بازرگانان سایر کشورها بخصوص افغانستان در این نمایشگاه انجام گرفت تا به بازارهای صادراتی بیشتری دست پیدا کنیم.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات از دوم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر شده که امروز به کار خود پایان می دهد.
استان خراسان رضوی به عنوان یکی از اصلی ترین استان های فعال در حوزه صنایع غذایی کشور، سهم عمده ای در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی دارد.
صنعت غذای این استان از نظر سرمایه گذاری 5.6 درصد و از نظر اشتغال 10.5 درصد سهم صنایع غذایی کشور را به خود اختصاص داده است.
در بخش صنایع غذایی 776 فقره پروانه بهره برداری در این استان صادر شده که سرمایه گذاری این پروانه ها حدودا 17 هزار میلیارد ریال با اشتغال 38 هزار و 45 نفر است که در مجموع از نظر سرمایه گذاری 13 درصد و از نظر اشتغال 21 درصد اشتغال حوزه صنعت استان را شامل می شود.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.