سید علیرضا طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 پروژه از این تعداد با اعتبار 426 میلیارد ریال مربوط به بخش آب و هشت پروژه نیز با اعتبار 447 میلیارد ریال مربوط به بخش فاضلاب می باشد.
وی اظهار کرد: مرحله سوم و چهارم پروژه حضرت نبی اکرم (ص)، حفاری، لوله گذاری، تجهیز و برق رسانی 9 حلقه چاه آب شرب، احیای هفت حلقه چاه، اجرای 15 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، ارتقای تصفیه خانه آب شماره یک و احداث ایستگاه پمپاژ با هزینه 320 میلیارد ریال از پروژه های حوزه آب می باشند.
وی گفت: آغاز ساخت 2 مخزن بزرگ ذخیره آب هر یک با ظرفیت 30 هزار متر مکعب با اعتبار 106 میلیارد ریال از دیگر پروژه های مزبور است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: بهره برداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در محدوده های رسالت، طبرسی، توس، گلشهر، مهرآباد، صیاد و صابر و آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در شهرک عسکریه، محدوده الهیه و بولوار آموزگار نیز از پروژه های بخش فاضلاب به شمار می رود.
هم اکنون 99.9 درصد جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد شامل یک میلیون و 248 هزار مشترک زیر پوشش شبکه آب آشامیدنی و حدود 65 درصد جمعیت این کلانشهر زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.