دبیر برگزاری این دوره از مسابقات روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در رشته رالی این مسابقات تیم های 'سیلور' از کرج و 'اسپایدر' و 'کینگ این فاینالی' هر دو از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
محمد کربلایی حسینی افزود: در رشته حل ماز تیم های کاشان A و B و تیم یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی اظهار کرد: در رشته نوریاب نیز تیم کاشان A به مقام اول رسید و تیم های 'آرسکا رباتیک' از قوچان و 'راد' از مشهد به جایگاه های دوم و سوم دست یافتند.
وی گفت: در رشته مسیریاب نیز تیم های کاشان C، شاهرود و کاشان A به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته رباتیک خلاق هم تیم های 'کارینا' از کرمانشاه 'کاسپین' از آستارا و تیم 'یا ابا صالح' از مشهد به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
حسینی افزود: در رشته انفرادی آتش نشان، مرضیه صیفی از کرمانشاه، حبیب الله باقری از مشهد و امیر کریمی از بجنورد رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات جنگجو در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان اظهار کرد: در رده سنی نونهالان این رشته تیم های 'شاهین جنوب' از گچساران، 'می سی نو' از بجنورد و 'بلک روبو' از گچساران و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های 'ماتادور' و 'اسپایدر' هر دو از کردکوی و تیم 'روبوکام 2' از فارسان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی گفت: در رشته فوتبالیست هم که در 2 رده سنی برگزار شد، در گروه سنی نونهالان تیم 'رویو' از زاهدان، 'شهید حسین پور سلطانی' از تربت جام و 'شکوفه های آریایی B' از رشت و در رده سنی نوجوانان این رشته نیز تیم 'اسپایدر' از کردکوی، 'ماهان ماسال' از صومعه سرا و 'عقاب های پیشرو' از رفسنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
هفتمین دوره مسابقات رباتیک آزاد کشور از عصر چهارشنبه گذشته با حضور 245 تیم و 800 شرکت کننده برای سومین سال متوالی در مشهد به میزبانی شرکت پدیده شاندیز برگزار شد.
سه دوره نخست این رقابتها به میزبانی مشهد، دوره چهارم در اصفهان و سه دوره اخیر نیز در مشهد برگزار شده است.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.