به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این طرح های روستایی گفت:‌ برای اجرا و تکمیل این طرح ها به صورت سرجمع پنج هزار و 450 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
حسن قربانی افزود: بهسازی معابر روستایی منظر، افتتاح بوستان کودک منظر، بهسازی معابر روستایی صومعه، ایجاد ساختمان دهیاری روستای شیخ ابوالقاسم و نیز ساختمان دهیاری روستای قوزان پنج طرح روستایی هستند که امروز به بهره برداری می رسند.
امروز همچنین کفپوش سالن ورزشی هزار و 200 متری دانشگاه تربت حیدریه بهره برداری شد که برای خرید و نصب آن هزار و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا این سالن چندمنظوره سرپوشیده ورزشی از سال 90 برای فعالیت دانشجویان در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ و بدمینتون افتتاح شده است.
امروز همچنین به میزبانی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های آنان برگزار شد که شرکت کندگان مسیر میدان بسیج تا بوستان پیشکوه را طی کردند.
بخش مرکزی تربت حیدریه دارای 54 روستا، 49 دهیاری و 36 هزار نفر جمعیت روستایی و 130 هزار نفر جمعیت شهری است.
تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ، چهار شهر، هشت دهستان و 136 آبادی با جمعیت 69 هزار و 974 نفر است که از این تعداد 121 روستا جمعیتی بالای 20 خانوار دارند
حدود 70 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.