آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در اردوی علمای اهل سنت 6 استان کشور در مشهد افزود: تاریخ هزار و 400 ساله اسلام نشان می دهد اسلام از بیرون آسیب پذیر نیست بلکه بیشتر از درون ضربه پذیر است.
وی گفت: در راستای ضربه زدن به اسلام، جریان تروریستی وهابیت از آمریکا ماموریت گرفته تا زیر پرچم شیعه، سنی را و به وسیله سنی، شیعه را براندازد و امروز وقایع جاری در عراق و سوریه این مساله را تایید می کند.
علم الهدی اظهار داشت: با شعار الله اکبر سر مسلمان را می برند تا اسلام را از مردم بگیرند و در دنیا بدنام کنند و آمریکا نیز با استفاده از این فرصت، دامنه جهانخواری خود را در دنیا توسعه می دهد.
امام جمعه مشهد همچنین گفت: برای وارد کردن دین و معنویت در زندگی باید زمان شناس بوده و موقعیت و جایگاه اسلام و قرآن را بشناسیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به عنوان یک روحانی در درجه اول باید روشن کنیم آیا ما خادم مسلمانان هستیم یا خادم اسلام؟ آیا می توان به دین و احکام مردم رسیدگی کرد اما به اساس اسلام کاری نداشت؟
وی با اشاره به کم توجهی برخی به مسائل مهم اسلام گفت: هم روحانیت اهل سنت و هم روحانیان شیعه به این نقص مبتلا هستند، ما به واسطه نوکری رسول الله (ص) نوکری مردم را می کنیم، اگر به سرنوشت اسلام و قرآن بی توجه باشیم به عنوان یک عنصر ضد معنوی عمل خواهیم کرد.
چهارمین دوره اردوی فرهنگی تفریحی علما و روحانیان اهل سنت کشور با حضور 350 نفر از چهار روز قبل در مشهد آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.