روزنامه صبح امروز (اتفاقیه):
این روزنامه تیتر و عکس نخست خود را به سخنان سه مقام از جمله وزیر بهداشت با تیتر 'بی حاشیه تنها برای مردم کار کنید'، وزیر ارتباطات با تیتر 'کم فروشی اینترنتی رسانه ای شود' و شهردار مشهد با تیتر 'هدف ما داشتن شهری هوشمند است' اختصاص داده است.
مشهد تئاتر حرفه ای دارد، خداداد: جادوگران را با تیر می زنم، ایجاد رفاه آسایش و امنیت در کشور منوط به رونق کسب و کار است' دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.


*روزنامه شهرآرا:
این روزنامه تیتر زد: 'روحانی حامی شماست' و عکس مراسم افتتاح پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد را در کنار آن منتشر کرد. 'مشهدگردی آقای شهردار، بهره برداری از 825 طرح مخابراتی، احداث زائرسرا در مسیرهای اصلی تردد زائران، مدیر جهادی نباید برای مردم خرج تراشی کند'، عناوین دیگری است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می‌خورد.

* روزنامه قدس:
'محرمانه های ایران روی میز ترامپ' تیتر نخست روزنامه قدس روز شنبه است. این روزنامه عکس نخست خود را به تصویر تولیت آستان قدس روی در بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان اختصاص داد.
'تعیین وضعیت کارمندان قراردادی وعده فراموش شده دولت، بهداشت و درمان رسالت دیرینه آستان قدس رضوی، زلزله یزدانی پاریس را لرزاند، ازسرگیری روابط دیپلماتیک دوحه – تهران' عناوین دیگری است که در صفحه نخست این روزنامه دیده می شود.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
'خدمات آستان قدس رضوی برای شهروندان ستودنی است، جهاد در راه خدا بالاتر از تعلقات دنیوی شهید اندرزگو بود، شهید عطایی شهادتش را از خدا خواسته بود، مشهد هوشمند می شود، آخرین جزئیات اختلاس 47 میلیاردی از بانک رفاه، زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز برپایی تمدن دینی است' تیترهای صفحه اول این روزنامه را شامل می شود.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه در تیتر نخست نوشت: فاینانس 8 میلیارد یورویی کره برای ایران؛ عکس نخست خراسان هم به مراسم تقدیر از قالیباف در تهران اختصاص یافته است.
'ذهنیت بازیکنان مهمترین چالش من است، موش دوانی سعودی در یمن، رئیس سامسونگ به 5 سال حبس محکوم شد، حمله کوبنده یکان پهپادی سپاه به تروریست های داعش در سوریه، بازگشت سفیر قطر به تهران و پازل معادلات منطقه ای، خاطرات چهره های هنری و سیاسی در مراسم تقدیر از قالیباف، اخوان ثالث راوی قصه های از یاد رفته، اعطای وام چند صد میلیونی به یک کارتن خواب در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان، فیلم کوتاه و گاف شاهد، حاشیه مشهد این هفته در متن مجلس' دیگر عناوین صفحه نخست خراسان است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان:
'بهره برداری 825 طرح مخابراتی، مسافران سرزمین عشق، امیدی که به این دبستانی هاست، دستور رئیس قوه قضاییه برای تشکیل کارگروه ویژه شناسایی دارایی های کاسپین، مسافران سرزمین عشق، در رویاهایم مجری مسابقه هفته بودم، هدفگذاری برای رشد 23 درصدی صادرات استان' برخی از عناوین این ویژه نامه است.
کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.