حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: دولتمردان با تجربه چهار سال گذشته و پشتوانه حمایت ارکان نظام و ملت با کار جهادی نور امید را در دلهای مردم روشن می کنند.
وی ادامه داد: به دنبال رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، دولتمردان با پاسخگویی عملی به توقعات و انتظارات مقام معظم رهبری و مردم وعده های خود را عملی کنند.
خطیب جمعه گناباد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین خدمات نظام برای مردم اشاره و بیان کرد: در شرایط استمرار تهدیدها و ترفندهای دشمنان تعداد زیادی طرحهای عمرانی در کشور و گناباد به بهره برداری می رسد و این موجب دلگرمی بیشتر مردم است.
وی گفت: با حضور گسترده نیروهای مسلح خواب راحت از چشمان دشمنان ربوده شده و اگر روزی مستکبران و عوامل سرسپرده آنها دست به تعدی احتمالی علیه کیان میهن ما بزنند با پاسخ دندان شکن این نیروها روبرو می شوند.
حجت الاسلام صادقی نسب همچینن با گرامی داشت هفته مساجد گفت: مسجدها در کنار کارکرد عبادی خود نقش مهمی در آگاهی بخشی، اتحاد، همدلی و پرورش انسانهای ارزشمدار در جامعه دارند.امثال شهید حججی از پرورش یافتگان مساجد هستند که چنین عزت و عظمتی در صفوف مدافعان حرم آفریده اند.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشار: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.