مشهد- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات گفت: توسعه کسب و کار نوپا برای رسیدن به تحول در عرصه اقتصاد دیجیتال از برنامه های اساسی این وزارتخانه است.
به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از طرحهای مخابراتی استان خراسان رضوی طی گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: امیدوارم از فرصت بی نظیر انقلاب دیجیتال که در حال رخ دادن است، طی چهار سال دولت دوازدهم بهترین بهره را به نفع مردم ایران ببریم.
وی اظهار کرد: اکنون ظرفیت خوبی در عرصه فناوری و اطلاعات در کشور از نظر نیروی انسانی نخبه، کشش بازار و ایجاد اشتغال وجود دارد.
وی گفت: توسعه کسب و کار نوپا و ایجاد خدمات جدید، هم توسعه رفاه مردم و هم اشتغالزایی را به دنبال دارد و از سوی دیگر باعث می شود بستر شبکه ملی اطلاعات توسعه بیشتری یابد.
استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کلانشهر مشهد و استان خراسان رضوی به عنوان منظر و پیشانی جمهوری اسلامی ایران است.
علیرضا رشیدیان افزود: سالانه 27 میلیون زائر از مناطق مختلف کشور و دو و نیم میلیون زائر از خارج کشور به شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی سفر می کنند لذا ظرفیت های ارائه خدمات به مردم در این استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی اظهار کرد: به همین سبب ارتقای کیفیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف ارتباطی و مخابراتی در مشهد و خراسان رضوی آبروی کشور و نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی گفت: برای توسعه و ارتقای خدمات ارتباطی مخابراتی در استان خراسان رضوی با هدف بهبود خدمات و ایجاد اشتغال های جدید طی سالهای اخیر تلاش بسیار شده که جای قدردانی دارد.
در این مراسم 825 طرح مخابراتی به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در 25 شهرستان استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
3027/ 7495 / 6053
خبرنگاران: حسین عباسی و مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.