منتخب پنجمین دوره شورای‌شهر مشهد گفت: نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد فرصتی برای افزایش اثرات بورس و بیمه بر اقتصاد کشور است.

به گزارش ایلنا، احسان اصولی با اشاره به تخصصی‌بودن موضوع بورس اظهار داشت: سرمایه و بورس موضوعات تخصصی هستند و معمولا آنچه از بازار سرمایه به مردم معرفی می‌شود به زبان ساده نیست از این‌رو در سطح عمومی جامعه اطلاع چندانی نسبت به این حوزه وجود ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که در زمینه بورس، شرایط و متغیرهای موثر بر آن آگاهی دارند و در این حوزه فعال هستند باید این مباحث را به زبان ساده مطرح و به مردم منتقل کنند چراکه عدم شناخت منجر به عدم استقبال نیز می‌شود.

 منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهدمقدس با برشمردن آثار سوء عدم‌آگاهی از بورس تصریح کرد: کسانی که از بورس آگاهی ندارند اگر با عدم شناخت وارد خرید و فروش شوند به دلیل متضررشدن از این حضور در این فضا منصرف شده و عمومیتی که باید بورس در بین مردم داشته باشد، ایجاد نمی‌شود.

اصولی با تأکید بر اینکه باید زمینه ارتباط مردم و سرمایه‌گذاران با بورس فراهم شود، عنوان کرد: باید فضای ارتباط مردم و سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در بازار بورس را فراهم کرد و در این زمینه توجه به بحث‌های فرهنگی و آموزشی راهگشا خواهد بود.

منتخب پنجمین دوره شورای‌شهر مشهدمقدس با اشاره به مزایای نمایشگاه بورس، بیمه، بانک و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه بی‌تردید فرصتی است که هم قابلیت شرکت‌ها و هم ظرفیت‌ها و ضمانت‌های بورس را مشخص می‌کند.

اصولی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که تجربه و آگاهی کافی در زمینه بورس را دارند باید بتوانند مباحث مربوطه را به زبان ساده و روان برای مردم مطرح کنند؛ بر این اساس این نمایشگاه در دو سطح متخصصین و فضای عمومی فرصتی خوبی خواهد بود و متولیان امر می‌توانند جهشی مناسبی ایجاد کنند تا بتوان اثرات بورس و بیمه را بر اقتصاد کشور افزایش داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.