فرمانده انتظامى شهرستان گناباد از رصد بیش از 900 کانال و گروه شبکه‌های اجتماعی در فضاى سایبرى توسط پلیس فتا خبر داد.‌

سرهنگ على اکبر کیانى در گفت و گو با ایلنا، اظهارکرد: از زمان راه اندازی پلیس فتا در گناباد با توجه به رصد و پایش فضاى سایبرى توسط کارشناسان این پلیس ، تاکنون بیش از 900 کانال و گروه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی رصد شده که با این اقدام کانال های مستهجن و غیر اخلاقی و گروه‌های معاند دینی و سیاسی مسدود و فیلترینگ شده‌است.

وی ادامه داد:‌پلیس فتا مستقر در خیابان سعدی ساختمان شماره 2 ستاد فرماندهی به صورت شبانه روزی ، همه سایت ها ، کانال‌ها ، گروه های خبری ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی را شناسایی و به طور مستمر رصد می‌کند و حتی در ایام حساس مانند انتخابات و سایر مناسبت ها به صورت ویژه و خاص ، رصد آنها در دستور کار قرار دارد.

کیانی تصریح کرد: در راستای مأموریت‌های پلیس فتا از ابتدای سال جاری تا کنون 65 لینک کانال و گروه مستهجن و غیر اخلاقی و 22 کانال دینی و سیاسی و 150 سایت رصد شده و از 9 گروه ورزشی و خبری و 3 سایت اجتماعی نیز تعهد آخر شده است .

فرمانده انتظامى شهرستان گناباد تأکید کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم هر گونه موارد مشکوک چه در فضای مجازی و چه در سطح جامعه را حتما با پلیس 110 یا با شماره تماس پلیس فتا 57227735 در میان بگذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.