به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: قطع امید از بیگانگان، تکیه بر توان داخلی و اعتماد به درون راهکارهایی است که می تواند کشور را به توسعه و پیشرفت واقعی برساند.
وی تحریم های اخیر آمریکا را در ادامه سیاست های خصمانه و استکباری دولت استکباری این کشور دانست و افزود: لازم است هیات نظارت بر برجام نیز تصمیمی قاطع و محکم در برابر زیاده خواهی های آمریکا اتخاذ کند.
وی با بیان اینکه امت ایران اسلامی از ابتدا آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن بشریت می دانسته است، گفت: برخی افراد نیز که این دشمنی را توهم می دانستند اکنون با این بدعهدی و تحریم ها به عمق کینه و دشمنی سیاستمداران آمریکا و خوی استکباری آنان پی برده اند.
عصمتی رسالت ملت ایران در برابر این بدعهدی ها را نیز وحدت، همدلی و هم صدایی عنوان کرد و گفت: اکنون همه آمریکا را دشمن درجه یک خود دانسته و باید بدانند که تنها با پیاده کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان توطئه های دشمن را بی اثر کرد.
امام جمعه تربت حیدریه در ادامه با محکوم کردن حمله اخیر صهیونیست ها به نمازگزاران مسجد الاقصی، این اقدام را اعلان جنگ با جهان اسلام دانست و افزود: شخصیت های متفکر جهان اسلام، علما و اندیشمندان و همه مسلمانان باید حمایت خود از فلسطینیان را بیشتر کنند.
وی افزود: هر چند استکبار جهانی سعی کرد با به راه انداختن جنگ های نیابتی، افکار عمومی جهان اسلام را از فلسطین منحرف کند اما مساله فلسطین همچنان اولویت نخست جهان اسلام است و به فرموده امام این مساله تا نابودی کامل اسرائیل ادامه دارد.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.