شهرآرا آنلاین نوشت: تخریب یک خانۀ تاریخی در حرفۀ ما شاید فقط سوژۀ یک گزارش باشد اما در فرهنگ ما چطور؟ اگر بیرون از حوزۀ هویت و فرهنگ ما باشد، می‌ توان گفت که این فقط سوژۀ چند روز حرف مردم است؟ می ‌توان گفت که چند روز دلسوزان و دغدغه‌ مندان به هویت تاریخی را به خود مشغول می ‌کند و در گذر زمان به فراموشی سپرده می‌شود تا خانه ‌ای دیگر و تخریبی دیگر. شاید همین‌ گونه باشد اما آیا فراموش ‌شدن دلیل خوبی است بر بی ‌اعتنایی مسئولان !
- تکسیرا: باعث افتخار است که فصل را با بازی در مشهد آغاز می‌کنیم / قلعه ‌نویی همیشه می‌ خواهد برنده باشد.
- لاریجانی: رسانه‌ ها اضطراب بلاوجه در باره مصوبه آمریکایی ‌ها ایجاد نکنند.
- یه ژن دارم، دوسش دارم / با ما همراه شوید تا ببینیم آیا می ‌توانید با تغییر در ژن ‌هایتان، در رفتارتان تغییر ایجاد کنید یا بهتر است به‌ جای این کارها به‌ دنبال راه ساده‌ تری برای رسیدن به موفقیت بگردید!

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- قاضی بخشی محبی، معاون دادستان مشهد: حریم بند گلستان هنوز نامشخص است / آب منطقه ‌ای به وظیفه خود عمل نکرده است.
- دستگیری متهمان فرقه های انحرافی در مشهد: سه پسر جوان که با تجهیزات رایانه‌ ای اقدام به چاپ و انتشار نقوش و جزوه‌ های تبلیغی فرقه‌ های انحرافی می‌ کردند، توسط پلیس مشهد شناسایی شده و به دام افتادند.
- ستون های مسجد تاریخی ازغد بعد از مرمت مجدد نصب شد / ستون های مسجد تاریخی ازغد که به دلیل قدمت زیاد بنا نیاز به مرمت پیدا کرده بود پس از مرمت مجدد نصب شد.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- مهدی چمران: شهردار بدون دیدگاه سیاسی شهر را مدیریت کند.
- عضو شورای شهر مشهد: ورود افراد سیاسی به مجموعه شهرداری و شورای شهر سم است.
- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس: در موضوع دیوان محاسبات و شهردار مشهد سوء تفاهم ایجاد شده بود / دولت به ردیف زیارت توجه کند.

* پایگاه خبری صبح توس:
- دهقان، نماینده مردم چناران در مجلس: در کشور کسی نیست که ادعا کند توافق هسته ای از سوی آمریکا نقض نشده است، دولت موظف به اقدام متقابل در برابر نقض توافق هسته ‌ای است.
- سرتیپ دوم خلبان مهرنیا: پیام عملیات مرصاد این بود که با تمام شرایط سخت مردم ایران همچنان وفادار به جمهوری اسلامی و ایدئولوژی دینی امام خمینی (ره) بودند و از آن دفاع کردند.
- 'صیاد' چگونه منافقان را صید کرد؟ / مرصاد، عملیات دفن نفاق / رزمندگان ارتش و سپاه ایران با اجرای نقشه سپهبد شهید صیاد شیرازی، منافقین را از اجرای عملیات فروغ جاویدان پشیمان کردند و با اجرای عملیات مرصاد این گروه را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاندند.

* پایگاه خبری پرستوها:
- آتش کالای قاچاق در دامان بازار پوشاک / پوشاک از کالاهای اساسی صنایع خرد و متوسط استان خراسان رضوی و مشهد بوده و همواره دغدغه اصناف و تولیدکنندگان مشهد حذف پوشاک قاچاق است.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.