به گزارش ایرنا، مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم گفت: رسالت اصلی کانون های بازنشستگی خدمت به این اقشار جامعه است که اعضای آن به دلیل ناتوانی در انجام فعالیت و درآمدزایی از مشکلات معیشتی رنج می برند.
قربانعلی رمضانی با بیان اینکه اعضای زیر پوشش کانونهای بازنشستگی پس از چندین سال پرداخت حق بیمه نیازمند دریافت خدمات این سازمان هستند، افزود: حدود 75 درصد سرانه درمان اعضای زیر پوشش از سوی بازنشستگان پرداخت می شود.
وی با اشاره به لزوم پیگیری مشکلات درمانی و معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: به سبب محدود بودن منابع مالی امکان ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.
مسئول کانون بازنشستگان سبزوار نیز گفت: ساختمان جدید کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این شهرستان در 2 طبقه با مساحت 130 متر مربع و هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته شده است.
محمد حسین دلقندی افزود: 9 هزار و 700 نفر در کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سبزوار عضو هستند و در این کانون زیرساخت های خدمات رسانی به کارگران بازنشسته ساختمانی، کوره پزی، کارخانجات و صنایع فراهم است.
19 کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با عضویت حدود 485 هزار خانوار در خراسان رضوی فعالیت دارند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاروی هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.