در چارچوب این کنگره علمی به مدت دو روز با همکاری انجمن CTO اروپا میهمانان خارجی از کشورهای ایتالیا، ژاپن، ترکیه، صربستان، یونان و سوئیس حضور دارند.
رئیس بیمارستان رضوی مشهد در مراسم آغازین کنگره گفت: اینترونشنال کاردیولوژی از جمله رشته های پویا در علوم پزشکی است که شاهد پیشرفت روزافزون آن در ایران برای درمان بیماران قلبی هستیم.
دکتر قاسم سلطانی افزود: گسترش تکنیکهای نوین، ابداع محصولات و ابزارهای جدید و نیز افزایش تجربیات و دانش پزشکان متخصص این رشته منجر به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای در زمینه آنژیوپلاستی انسداد مزمن عروق کرونری شده است.
وی ادامه داد: این همایش دو روزه فرصتی را فراهم می کند تا با بهره گیری از نظریات و ایده های ارزشمند متخصصان داخل و خارج کشور تحولات چشمگیری در خصوص روشهای درمانی مبتلایان به انسداد مزمن عروق کرونری پدید آوریم.
رئیس شورای راهبردی قلب و عروق بیمارستان رضوی مشهد نیز گفت: در کنگره بین المللی جراحیهای انسداد عروق کرونر برای نخستین بار در کشور روشهای جدید اینگونه جراحی به صورت رسمی و علمی ارائه خواهد شد.
دکتر محمود شبستری افزود: جراحیهای CTO برای درمان انسداد عروق کرونر با استفاده از روشهای غیرتهاجمی از دو دهه پیش توسط برخی از پزشکان در ایران انجام می شود. این کنگره در قالب کارگاههای آموزشی و ارائه جراحیهای زنده برپا می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.