حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در پیامی که روز چهارشنبه در گردهمایی سالانه و مراسم تحلیف مسئولان انجمنهای اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در مشهد قرائت شد افزود: انجمنهای اسلامی دانش آموزان کشور میراث ماندگار شهدای دانش آموز است.
وی این دانش آموزان را به خودسازی فکری و معنوی، تلاش جهادی در مسیر تحصیل علم و دانش، کوشش در فهم معارف انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه به والدین و خانواده، مساعدت به معلمان و مربیان در مدرسه توصیه کرد.
او همچنین در ادامه پیام خود اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان را به مطالعه عمیق در رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر حکیم انقلاب و وصایای درس آموز شهیدان، نظم و انضباط تشکیلاتی، مجاهدت مومنانه در خدمت به محرومان و مستضعفان و گسترش حلقه یاران و همراهان انقلاب از میان همکلاسیها و دوستان سفارش کرد.
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی دانش آموزان انجمنهای اسلامی استان با عنوان 'طلایه داران فردا' از یکشنبه گذشته با حضور 400 دانش آموز از 16 شهرستان در مشهد آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.
سید قاسم حوائجی افزود: این دوره فرصتی برای چشیدن چند روزه طعم یک انجمن اسلامی مطلوب در همه ابعاد از جمله معرفت و آگاهی، نشاط و آمادگی جسمانی است.
وی گفت: مشابه دو سه سال اخیر امسال نیز این اردو مزین به نام یکی از شهدای شاخص دانش آموز یعنی شهید 'سیدجواد سیدی' موسس انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان قوچان است که به دست ضد انقلاب در دهه 60 به شهادت رسید.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.