آرمین رهبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان لیگ فوتبال کشور امروز دوم مرداد طی نامه‌ای به باشگاه سیاه‌جامگان اعلام کرد ورزشگاه ثامن‌ به دلیل مشکل در سامانه اسکوربرد و ایرادات دیگر عنوان شرایط برگزاری مسابقات لیگ را ندارد.
وی ادامه داد: مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد نیز مانع برگزاری رقابتهای لیگ برتر در این ورزشگاه شده اند. ناچار برخلاف میل باطنی مجبور شدیم نزدیکترین ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ یعنی ورزشگاه شهر بجنورد را برای میزبانی این دیدار معرفی کنیم. بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در فاصله 270 کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.
مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با وجود دو تیم لیگ برتری در خراسان رضوی و یک ورزشگاه با استاندارهای بین المللی در مشهد در فاصله 3 روز مانده به شروع رقابتهای لیگ برتر فوتبال همچنان برای میزبانی از مسابقات در بلاتکلیفی هستیم.
وی افزود: امیدواریم با تعاملات ورزشگاههای مشهد مجوز میزبانی رقابتهای لیگ برتر را به دست آورند تا در هفته های آتی بتوانیم در مشهد میزبان تیمهای رقیب باشیم.
رهبر همچنین گفت: با مسئولان ورزشی شهر بجنورد هماهنگی‌ لازم صورت گرفته لذا تیم ساه جامگان مشهد فردا برای انجام دیدار هفته نخست لیگ برتر عازم آن شهر می شود.
تیم فوتبال سیاه جامگان در چارچوب هفته نخست لیگ برتر روز پنجشنبه پنجم مرداد جاری میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.