استانداری روز دوشنبه به نقل از آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با استاندار خراسان رضوی در محل این استانداری افزود: قدردان استاندار و مجموعه مدیران استانی به دلیل هماهنگی و تلاش برای ارتقا خدمت رسانی به مردم و توسعه استان هستیم.
وی خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت شما در این مسائل همراه با تسلط بر امور بوده که این بخاطر کسوت شما در خادمی حضرت رضا(ع) است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: همه کارگزارن نظام در برابر خون شهدا مسئول هستند چون در این کشور با خون صدها هزار شهید مسئول شده اند.
امام جمعه مشهد گفت: نکته مهم آن است که خادمان مردم در اینجا باید بدانند که در مورد سهم امام رضا(ع) در حفظ حرمت، عظمت و هویت امام رضا(ع) چه خدمتی کرده اند.
وی افزود: از ابتدا بنای دخالت در امور استان را نداشتم، در طول این مدت هم در مسائل اجرایی در دولت دخالتی نکرده و بحثهایی هم که در مورد مسائل اجتماعی، مردم و هویت شهری مطرح شده متوجه جریان مدیریت استان نبوده است.
آیت الله علم الهدی همچنین عملکرد معاونتهای مختلف استانداری خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: امروز معاونت زیارت در استانداری از حالت قلم روی کاغذ در آمده و زیارت بعد از آستان قدس رضوی یک مرجع دولتی پیدا کرده است.
استاندار خراسان رضوی هم در این دیدار ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان طی چهار سال گذشته، گفت: تمام همت ما این بوده که بتوانیم به تکلیف خودمان در مقابل شهدا، امام شهیدان، مقام معظم رهبری عمل کرده و تعهد و وظایفمان را در قبال دولت و مردم عملیاتی کنیم.
علیرضا رشیدیان به وجود سلائق و نظرات مختلف در جامعه اشاره و بیان کرد: تلاش مدیران خراسان رضوی پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای و اهتمام نسبت به ارتقا خدمت به مردم است.
وی خدمت به مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی برای کارگزاران توصیف و بیان کرد: این مهم در استانی که منتسب به حضرت ثامن الحجج(ع) می باشد مضاعف است.
وی با اشاره به تعامل خوب استانداری و مدیران استانی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد افزود: از نظرات جنابعالی در ارائه خدمت بهتر به مردم استان استفاده کرده و محتاج دعای خیر شما برای دوام توفیق خدمت هستیم.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.